Samarbejdspartner
i SammenSammen
Samarbejdspartner
i SammenSammen
Salling Group Bilka
med konceptet Vi handler sammen
Dette koncept inddrager børnene i indkøbsturen på en ny og sjov måde og er mere end blot indkøb: Det er en invitation til at inspirere børn til at være aktive deltagere i indkøbsprocessen og samtidig skabe ægte samvær og fællesskab mellem dem og deres forældre.
Med konceptet vil vi også skabe plads til at mærke ”Bilkas hjerte”, og har derfor givet maskotten ”Billie” en mere synlig og aktiv rolle i mødet med børn og deres familier. Medarbejderne inddrages ligeledes i processen og møder familierne med high fives og smil.
Konceptet udvikles løbende med aktiviteter og tiltag, så vi kan skabe en særlig og unik indkøbsoplevelse.
Udtalelser fra samarbejdet i Bilka
”I Bilka vil vi gerne inspirere vores kunder med vores brede varesortiment, men vi vil også gerne inspirere til øjeblikke i hverdagen, hvor vi kan opleve noget sammen. Og det allerbedste er, hvis begge dele kan kombineres. Det er derfor meget naturligt for os at indgå samarbejde med SammenSammen, som netop står for nærvær og oplevelser sammen i familien. Og vi glæder os til sammen at finde på nogle skønne tiltag til vores kunder.”
Claus Frederiksen Marketingschef Bilka & BR
Vi har kunnet give vores kunder nogle mindeværdige øjeblikke i en helt almindelig hverdagssituation. Det har skabt glæde og smil blandt kunder og kollegaer og sat fokus på den gode kundeoplevelse på en ny og anderledes måde end vi tidligere har tænkt det, og givet kunderne mere end de forventer af et besøg i Bilka.
Det har været en kæmpe fornøjelse at arbejde sammen med dig omkring udviklingen og lanceringen af ”Tid sammen boxe” til børnefamilierne i vores restauranter, og jeg er ikke i tvivl om, at vi dermed har skabt mange nærværende stunder i de små familier. Jeg er vild med dit store engagement og smittende humør – du gør en kæmpe forskel, når budskaberne skal brænde igennem.
Tak for dig ❤️
Det har været en kæmpe fornøjelse at arbejde sammen med dig omkring udviklingen og lanceringen af ”Tid sammen boxe” til børnefamilierne i vores restauranter, og jeg er ikke i tvivl om, at vi dermed har skabt mange nærværende stunder i de små familier. Jeg er vild med dit store engagement og smittende humør – du gør en kæmpe forskel, når budskaberne skal brænde igennem.
Tak for dig ❤️
Bitten LaumarkLocal Engagement & Activities Manager Bilka Marketing
Jeg blev indkaldt til møde med Bilkas marketingschef og Trine – de havde fået en idé om at skulle gøre handletid til kvalitetstid for børnefamilier. Helt og aldeles ukommercielt.
Min skepsis var til at få øje på, lige til jeg mødte Trine og hørte hendes take på at skabe oplevelser hvor børn bliver mødt af nærvær, anerkendelse og en følelse af forbundenhed – hvor meget børn higer netop efter dette og hvor stor en effekt det har på den samlede trivsel for børn.
Min skepsis fordampede og jeg kunne straks mærke i mit mor-hjerte at SELVFØLGELIG skulle vi skabe den ramme sammen og tilbyde det til vores yngste kunder. Trine er en kæmpe inspiration, med den mest smilende og positive udstråling – hun er en kæmpe fornøjelse at brainstorme med og efterfølgende eksekvere sammen med. Trine har mine allerbedste anbefalinger – vores børn har brug for det Trine kan!
Min skepsis var til at få øje på, lige til jeg mødte Trine og hørte hendes take på at skabe oplevelser hvor børn bliver mødt af nærvær, anerkendelse og en følelse af forbundenhed – hvor meget børn higer netop efter dette og hvor stor en effekt det har på den samlede trivsel for børn.
Min skepsis fordampede og jeg kunne straks mærke i mit mor-hjerte at SELVFØLGELIG skulle vi skabe den ramme sammen og tilbyde det til vores yngste kunder. Trine er en kæmpe inspiration, med den mest smilende og positive udstråling – hun er en kæmpe fornøjelse at brainstorme med og efterfølgende eksekvere sammen med. Trine har mine allerbedste anbefalinger – vores børn har brug for det Trine kan!
Maj DalgaardSektionschef Customer & People Bilka Skalborg
Tidligere
Næste